Op zoek naar een kantoorruimte Velp? Dan is het huren van een kantoor of bedrijfsruimte bij het Franklin Business Center in Duiven een goed alternatief! Het aanbod om een kantoorruimte in Velp te huren is altijd lastig door het beperkte aanbod in deze plaats in Nederland. Maar ben je op zoek naar kantoorruimte in de omgeving van Velp dan bieden wij voor bedrijven een goed alternatief.
Franklin Business Center is een bedrijfsverzamelgebouw waarin verschillende kleinere zakelijke dienstverleners kantoor houden. Zo ben je als ondernemer van alle gemakken voorzien: mooie kantoren, volledige inrichtingen en alle benodigde faciliteiten om zorgeloos te kunnen werken. Naast werkplek Velp biedt Franklin Business Center ook vergaderen Velp en flexwerken Velp.
Het pand ligt naast de A12 en is dus uitstekend bereikbaar vanaf de snelweg. Er is een ruime parkeergelegenheid waar je gratis kunt parkeren.
Ben je een wat ondernemer en ben je op zoek naar een fijne plek om te werken? Vind je het leuk om je te laten inspireren door andere ondernemers en elkaar te versterken? Dan ben je hier op het juiste adres bij Franklin Business Center. Wij bieden verschillende typen kantoorunits voor kleinere zelfstandigen. Door onze faciliteiten, gemoedelijke sfeer en inspirerende ondernemers voel je je volledig op je gemak. Zo kun je meteen aan de slag!
Franklin Business Center heeft verschillende kantoorruimtes beschikbaar. Wanneer je alleen of met zijn tweeën werkt, bieden we al kantoorruimtes van 25 m2. Deze ruimte is groot genoeg voor twee werkplekken, maar biedt daarnaast ook ruimte voor bijvoorbeeld een spreektafel. De ruimtes kunnen volledig gestoffeerd gehuurd worden, zo kunnen wij voor de bureau’s, stoelen, kasten en aankleding zorgen. Je kunt dus meteen aan het werk!
Heb je een bedrijf waar meerdere mensen werken? Ook dan hebben we geschikte ruimtes. We bieden ruimtes tot ongeveer 47 m2 die geschikt zijn voor zo’n 4/5 personen. We kijken samen naar een passende aankleding en inrichting van de ruimtes, ze zijn zijn naar eigen wens en smaak in te richten. Zo zorgen we er samen voor dat het echt jullie plek wordt.
Al onze ruimtes beschikken over een aansluiting voor internet, telefonie en airconditioning. Je kunt altijd gebruik maken van onze faciliteiten, zoals de brasserie op de begane grond. Hier kun je lunchen, maar ook met gasten overleggen en een kop koffie drinken. Op deze manier proberen wij je zo goed mogelijk te ontzorgen.
Je huurt bij ons al een eigen kantoorruimte vanaf 400 euro per maand*.
Ben je geïnteresseerd in onze kantoorruimtes? Dan gaan we graag met je in gesprek! Het huren van een kantoorruimte in het FBC is gemakkelijk en flexibel; geen huurcontracten waar je lang aan vast zit. Daar geloven wij namelijk niet in. Een korte opzegtermijn zorgt voor flexibiliteit.
We denken altijd in mogelijkheden en proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn zodat je met veel plezier en onbezorgd aan het werk kan.
*Alle genoemde prijzen zijn exclusief het geldende BTW tarief.
De huurovereenkomst is gebaseerd op het model van de Raad voor Onroerende Zaken, art. 7: 230 bedrijfsruimte.
Wil je (nog) geen vaste kantoorunit en wil je meer flexibiliteit om te gaan en te staan waar je wilt? Dan kun je gebruik maken van de flexwerkplekken in het FBC. Je hebt dan geen eigen kantoor, maar kunt gebruik maken van de flexibele werkplekken in het pand. Dat betekent dat je werkt wanneer het jou uitkomt. Deze optie is ook ideaal wanneer je met relaties in een rustige omgeving wilt afspreken en/of in een professionele sfeer zaken wilt doen.
Bij het flexwerken kun je ook gebruik maken van de faciliteiten die we bieden. Zo staan de medewerkers van de receptie voor je klaar en wordt de post geregeld. Je kunt gebruik maken van de koffiecorner met gratis koffie en thee. Heb je een afspraak met een zakenrelatie? Maak dan gebruik van de ontvangstruimte met de comfortabele banken of van onze gezellige brasserie.
Satelliet vestiging
Je kunt ook een flexibele werkplek huren als satellietvestiging. Zo kun je als bedrijf je klanten ook ontvangen op een andere locatie dan het eigen kantoor.
Een flexibele werkplek is al te huur vanaf 99 euro per maand.*
Openingstijden: 8.30 – 17.30 uur. De flexwerkplek is per maand opzegbaar.
*Alle genoemde prijzen zijn exclusief het geldende BTW tarief.
De huurovereenkomst is gebaseerd op het model van de Raad voor Onroerende Zaken, art. 7: 230 bedrijfsruimte.
Ook vergaderen is bij FBC mogelijk. We bieden diverse ruimtes van verschillende groottes, zo kun je comfortabel vergaderen. Vergaderen met een groepje van 5 personen of met een grotere groep van 10 personen? Beiden is mogelijk op onze locatie. We laten je graag zien welke ruimtes we je kunnen bieden om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wil je bij de vergadering ondersteuning van audio-visuele middelen? Dan hebben we dat ook tot onze beschikking. Een lekker bakje koffie of thee bij de vergadering? We zorgen ervoor. Om het helemaal compleet te maken kunnen we je ook een fijne lunch bieden. Wanneer je jouw wensen aan ons doorgeeft, zorgen wij voor een ongestoorde en prettige vergadering.
Vergeet ook niet dat we makkelijk te bereiken zijn en een ruime parkeergelegenheid hebben, daarom is FBC een ideale locatie om een vergadering te houden.
Vergaderen kan al vanaf 6 euro per persoon/per uur*.
*Alle genoemde prijzen zijn exclusief het geldende BTW tarief.
De huurovereenkomst is gebaseerd op het model van de Raad voor Onroerende Zaken, art. 7: 230 bedrijfsruimte.
Bij de ingang van het pand bevindt zich de receptie balie. Deze is van 9 tot 17 uur bemand door één van onze medewerkers, we zorgen zo voor optimale veiligheid. Je kunt hier terecht met al je vragen en opmerkingen. Ze zijn je graag van dienst. De balie zorgt ook voor de verwerking van alle inkomende en uitgaande post. Zo wordt dit centraal geregeld.
Koffie en thee zijn gratis bij Franklin Business Center. Op de begane grond vind je de koffiecorner, waar je terecht kunt voor een lekkere kop koffie of thee. Daarnaast is de koffiecorner ook voorzien van een afwasmachine, een magnetron en een koelkast. Op deze manier kun je ook gemakkelijk je eigen lunch of ander eten meenemen.
Wanneer je binnenkomt bij Franklin Business Center zie je direct de ontvangstruimte. Deze bevindt zich midden in de centrale hal beneden. Door de warme inrichting en comfortabele banken is deze ruimte perfect om bijvoorbeeld zakenrelaties te ontvangen. Onder het genot van een kopje koffie kun je zo ontspannen in gesprek gaan in deze representatieve ruimte. Wanneer je tijdens het werk even wilt pauzeren of met een collega wilt overleggen, dan leent de ontvangstruimte hier zich perfect voor.
Wanneer je zin hebt in een lekkere lunch op een gezellige plek, dan kan dat in de brasserie van Franklin Business Center. Deze vind je op de begane grond. De brasserie is een kleine gelegenheid die gezellig aangekleed is.
Pal naast het pand van Franklin Business Center is een ruime parkeergelegenheid. Je kunt daar dus gemakkelijk zelf je auto kwijt, maar ook voor gasten is dit ideaal. De parkeerplekken zijn ruim en je betaalt geen parkeerkosten, zo kun je met alle gemak je klanten uitnodigen.
Als zelfstandige bepaal je zelf je eigen werktijden, dat betekent dat ook je werkplek altijd beschikbaar moet zijn. Bij kantoorruimte Velp heb je 24 uur per dag en 7 dagen per week heb je toegang tot je eigen kantoor, zo bepaal jij wanneer je werkt.
Om de veiligheid te waarborgen is er op werkdagen van 9 tot 17 uur een beveiliger aanwezig in het pand. Buiten deze tijden wordt de alarminstallatie ingeschakeld.
Franklin Business Center is een plek waar kleine ondernemers werken en samenwerken. Een open en informele sfeer waar je je snel thuisvoelt. Er is ruimte voor eigen invulling, zodat jij zelf veel kan bepalen. Er wordt graag met je meegedacht om een mooie samenwerking te vormen! De eigenaren Henk en Karin zijn bijna altijd op de werkvloer te vinden en hebben nauw contact met alle huurders.
Karin: “Wij vinden het belangrijk om een fijne werkplek te bieden, zodat kleinere ondernemers zo zorgeloos mogelijk kunnen werken. We zien veel startende ondernemers die de stap maken van thuiswerken naar een kantoor huren. Het is dan niet alleen fijn om een prettige werkplek te hebben, maar we streven er ook naar om verbinding tot stand te brengen. Zo zorg je voor kruisbestuiving, inspiratie, van elkaar leren en samenwerking. We versterken elkaar.
Om dit zo goed mogelijk te faciliteren denken we graag met onze huurders mee. Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat jij zo prettig en effectief mogelijk aan het werk kunt? Dat is wat kantoorruimte Velp belangrijk vindt.”
Met het verhuren van kantoorruimtes zijn wij actief in deze regio: Arnhem, Velp, Zevenaar, Duiven, Didam, Westervoort, Dieren, Doesburg, Rheden, Huissen, Oosterbeek en Gelderland.